Úúú. :$

2010.02.26. 21:45

Igen, úúú. :$

Úúú, mert elég régen írtam, de megmagyarázom! :D

Hát, az elmúlt, 2, 2ésfél, 3 hétben nem kevesebb, mint 8 versenyen voltam... Angol, magyar, torna, kézi, atlétika, tánc, ének... és még sorolhatnám. De túléltem, sőt! Igen szép eredményeket értem el, bár most nem sorolom, még valaki azt hinné, kérkedek. :D

A versenyáradatnak ám még nincs vége. Március 2, 7, 11, 15... Hosszú hónap elé nézünk -megint.

Ja, a tanulást meg meg sem említem. =/ Eddig sem volt az erősségem (4,5 alá sose mentem :P), eztán sem lesz.

Áá, majd el felejtettem. Az angolverseny, melyen Drága Fannal találkoztam... Hát találkoztam... Köszöntünk. :D Igazán sajnáltam, de majd nyáron. ;) És majd gondolunk a többiekre is, ha már mi nem lehetünk ott. :S :) (LLL)

Kedden délelőtt oltás... :S

Délután tornaverseny. o.O

Amúgy, mostanában egész jó napjaim vannak. :$$ (LLLLLLLL)

Hááhá, ma, egy csomó osztálytársam idegeire mentem ezzel a számmal :D :

 

És, szokás szerint, megint alkottunk Julcsival :D (Csak meg ne lássa :$:P)

 

  

 

Haha. Meg Anitával a próbafülkébe. :DD(Csak örülhettek, hogy az én fejem nem látszik :P)

 

 

Hát igen. És még egy utsó zeneeeee**

 

Ennyi voltam mára, igyekszem gyakrabban írni. :)

Szép álmokat! ;) (LL)

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztiih.blog.hu/api/trackback/id/tr541793441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fan001 2010.02.26. 21:54:55

Hát, ja... majd nyáron...(vagy egy szabad hétvégén:$ :$ :$)
süti beállítások módosítása